Обліково-економічний факультет
Одеського національного економічного університету
 


Наші партнери

Порядок переведення студентів до Одеського державного економічного університету та поновлення на навчання

Загальні положення про переведення та поновлення студентів на навчання встановленні статтею 45 Закону України “Про вищу освіту” і визначаються наказом Міністерства освіти України №245 від 15.07.1996р. “Про затвердження Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти”.

Поновитися до навчання можуть будь-які відраховані за умови наявності вакантних місць ліцензованого обсягу та наявності академічної різниці, яка не перевищує трьох дисциплін.

Особи, які поновляються зараховуються до складу студентів на контрактній основі, за умови наявності вакантних місць ліцензованого обсягу.

Переведення студентів з однієї спеціальності на іншу не допускається.

Документи, які надаються в приймальну комісію університету:

  1. Заява про дозвіл на переведення з письмовою згодою ректора ВНЗу, в якому навчається студент (підпис ректора, гербова печатка). При поновленні така згода не потрібна.
  2. Заява на ім’я ректора на переведення (поновлення у складі студентів).
  3. Копія навчальної картки студента, завірена печаткою ВНЗу (для переведення). Студентам інших ВНЗів необхідно подати оригінал академічної довідки, згідно встановленого зразка (Постанова Кабінету Міністрів України від 17.12.93р. № 1058 “Про затвердження переліку і зразків документів про освіту та вчені звання в Україні”).
  4. Копія паспорта та ідентифікаційного коду.

Після закінчення роботи приймальної комісії визначається академічна різниця, видається наказ про допуск до занять та ліквідації академічної різниці, яка повинна бути ліквідована у визначений термін(два тижні після початку навчальних занять). Особи, що поновлюються до університету після ліквідації академічної різниці, зараховуються наказом ректора за умови надання оригіналів відповідних документів про освіту. Якщо особи, які поновлюються на навчання не приступили до занять впродовж двох тижнів, або не ліквідували академічну заборгованість, відраховуються зі складу студентів.

Переведення в межах університету.

Студенти, які бажають перевестися або поновитися на навчання на інший напрям підготовки або на іншу спеціальність чи форму навчання в зимовий канікулярний період, повинні:

  • написати ректору заяву, яка має бути завізована деканом факультету, де ви навчаєтесь (містить згоду на переведення або поновлення, дані про академічну заборгованість, якщо вона є, умови навчання — бюджет чи контракт)
  • отримати згоду декана факультету, на який ви переводитесь або поновлюєтесь. До заяви додається ксерокопія залікової книжки, яка завірена підписом декана і печаткою факультету, витяг з наказу про відрахування (для поновлення), додаткові документи, що підтверджують необхідність переведення або поновлення (зміна місця проживання, сімейні обставини тощо).
  • після отримання дозволу ректора на переведення чи поновлення до складу студентів необхідно подати оригінали документів в навчальну частину університету

В період роботи приймальної комісії всі питання, пов'язані з переведення та поновлення до складу студентів, вирішуються в у відповідні терміни(див. правила прийому).

Всі документи надаються у навчальний відділ університету Свєтловій Єлізаветі Олександрівні.

Контактний телефон: (048) 723 09 67, к. 208.

© 2012